Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2013 12:02 - Време за обичане - тъжна и поучителна история, изпълнена с надежда в стихове:)
Автор: romanticgirl25 Категория: Поезия   
Прочетен: 4520 Коментари: 0 Гласове:
9

Последна промяна: 12.05.2014 02:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  ВРЕМЕ ЗА ОБИЧАНЕ

image

Пролет е. И птиците пак свиват си гнезда.
И отново в къщи пусто е и съм сама,
чакаща да дойде и моето време за обичане.
А надеждата за вярна обич в мене още жива е.

image
Лято иде със чайки сивокрили. В тъмната алея
под дърветата млади двойки се целуват.
Зървам ги и дъха ми морскосин се спира
а моята опърпаната душа със сълзи-кръв жалее.


image   image Есента приижда. Дървото срещу стаята ми пожълтява,
то дава знак, че времето припряно припка пак,
капани и уловки на жадуващата за любов жена да прави.
А тъй оголена като дърветата и тъжна съм сега.

image

image











Зимата нахлу и сняг заваля.
Студен ветрец вече тялото и мисълта смразява,
лоши, негативни мисли в крехката душица ми навява.
Но надеждата да намеря моят пристан във живота си остава!

Страхът от самота на 30-сет ме сграбчва за яката
и да искам да заплача няма как,
сълзите ми на кристали пак ще станат.

Виновна съм сама за всичко,
че заживях по собствено желание изолирана в Антарктика,
където няма никой да ме наранява,
но и капчица любов и нежност там не съществуват
и достъпа за други хора сама си забраних!

И не е толкоз късно още-
ковчега на сърцето разковавам
и политам с крилете вярни-моите мечти.
Във милия си дом се озовавам
и какво заварих там да не знаеш по-добре!

Души преплетени за ръце се водят,
15-сет годишни в грешни мисли тръпнат и изгарят.
От любовта и помен няма,
за сексуалният аспект те само си мечтаят.

За мен ли само няма светлина в тунела?
Сърцето ми за топла ласка е закопняло.
Ще хвана първият край мен преминал,
но ще има ли в сърцето му към мен любовните искри?

А може още година - време да изпрося,
да се намерим с чаканият дълго мъж
но хора, моля ви не грешете като мен,
задръжте бързо от зародиш любовта!

И може би съм просто повече страхлива,
че той ще бъде като първият - наглец,
ча ще прави жалки опити да ме обича.
Но нивга вече няма идеал в мъжа да търся,
а само да е със добро сърце и в душата си - ЧОВЕК!










Гласувай:
9


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: romanticgirl25
Категория: Поезия
Прочетен: 211603
Постинги: 56
Коментари: 127
Гласове: 475
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930