Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2013 17:04 - Някога знаех....старо стихче, което искам да сподея с вас!
Автор: romanticgirl25 Категория: Поезия   
Прочетен: 1234 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 20.05.2020 23:48


     
Някога

Някога...от малка знаех, че ще искам силно да обичам.
Да изпитам любов дълбока и лъчиста.
Някога, в онова процъфтяващо момиче
имаше надежди грандиозни-за любов,очакване копнеж и куп съзряващи мечти-наниз от мъниста.


Ако ме бяха просветили някога че любовта подла е била,
че кара те раздиращи мисли да плетеш в съзнанието,
то никога не бих повярвала във нея и щях да разбера защо сме толкова отчаяни, защо духовно ний пропадаме.

Някога....бях и аз обичана, любена, захранена
със тази сила чудодейна на живота.
Но съдбата оказа се приятелка, откровенна и разбрана,
отвори ми очите в какъв капан себе си сама оплетох.

И ако истинска била е, но е отлетяла като вятъра,
или насила ако е дошла (опитваш се да скриеш самотата),
то винаги във теб ранички болезнено ще да кървят.


Защото мислиш,че сам заблудил си сърцето, за да изпиташ отново капка щастие и трябва то да бъде вечно.
Или защото нараняваш се като духа ти Бога пита
,
с молитва в минутите преди заспиване

защо той или тя отиде си? Kакво от тебе още искал е
и не намери, но частица от душата ти отне?

Тогава душата ни ще страда, ще се дави гърлото ни във плач,

ще си заключим пак сърцата във непромокаемо ковчеже,
надеждата за обич в себе си ще скрием в охлювената черупка нейде от преди оставена
и ще се превърнем във отшелник рак!


И докато сме още наранени не можем нищо хубаво да чувстваме, не искаме да видим как
тя любовта се е прикрила във най-близкия до нас.

Тогава пак естествено, просто наследствено ще дойде при нас трезвеността.


А ако просто молехме Бог Той да ни напътства,
да лекува раните ни зейнали чак до душата,
то щяхме да забравим лошото и да се излекуваме,
да виждаме положителното, наполовина пълната чаша.


Някога, аз знам...отново той ще ме погледне,
очите му премрежени с удивление ще забележа аз
и като в законите на Мърфи,
всички рани ще изчистя от съзнанието, ще ги намажа с вазелина успокояващ-неговите устни и те ще си зарастнат на мига.

И отново някога с него ще съм онова момиче,
което се бе родило по Божията воля да обича,
да е добра и да бъде истински обичана.
Отново ще съм себе си,
оптимист, откривател на света
и жадуваща и вярваща, че този път ще задържа 
тръпката и любовта!












Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: romanticgirl25
Категория: Поезия
Прочетен: 211756
Постинги: 56
Коментари: 127
Гласове: 475
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930